ညီလင္းနိူင္: ေနမင္းလမင္း ခ်စ္ၿခင္း အသေခ်ၤ

ညီလင္းနိူင္

သတ္ကြင္းထဲက ညအကၡရာမ်ား

ေနမင္းလမင္း ခ်စ္ၿခင္း အသေခ်ၤ










လူတစ္ေယာက္ဟာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ေသဆံုးသြားသည္႕တိုင္ ၊ 

သူသိေအာင္ဖြင္႕မေၿပာပဲနဲ႕ ၿမတ္နိုးစြာ ခ်စ္ေနခြင္႔ ရွိပါသလား ။ 


ေနမင္းအသေခ်ၤ

၁၉၈၁

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဘဝက ႀကမ္းရွလြန္းတယ္ ။ 

လူမွန္းသိတတ္စအရြယ္ထဲက မိသားစု ထမင္းဝိုင္းေလးကို ေပ်ာက္ဆံုးခဲ႔ရၿပီး ၊ 

 ေဝ႔ သီေနတဲ႔ ညေနညိဳရီေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ေန႔စြဲေတြဟာ သိပ္ကို အထီးက်န္ဆန္လြန္းခဲ႔ပါတယ္ ။ 

ေက်ာင္းဝတ္အကၤ်ီအၿဖဴေလးနွစ္ထည္နဲ႕ ေဘာင္းဘီတို အစိမ္းေလး တစ္ထည္ကိုသာ ၊ 

ပိုင္ဆိုင္ခဲ႔ရတဲ႔ က်ေနာ္ဟာ သိမ္ငယ္စိတ္ေတြ မၿဖစ္ခဲ႔ေပမယ္႔  ၊ 

မိဘနွစ္ပါးရဲ႕ အလယ္မွာ ညအိပ္ရာဝင္ခြင္႔မရခဲ႔တဲ႔ အတြက္ေတာ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေႀကကြဲေနခဲ႔မိတယ္ ။ 


ဘဝကို ေနာက္ၿပန္ရစ္ႀကည္႕လို႔ရမယ္ဆိုရင္ မိဘနွစ္ပါးရဲ႕ လက္ကို ကိုင္ဆြဲၿပီး ၊ 

ကေလးကစားကြင္းေတြထဲမွာ တစ္ရက္ေလာက္ေတာ႔ ေၿပးလႊားေဆာ႔ကစားဖူးခ်င္ေသးတာေပါ႔ ။ 

( ၇ )နွစ္သားအရြယ္ထဲက ကိုယ္တိုင္ လြယ္အိတ္လြယ္ၿပီး ေက်ာင္းတက္ခဲ႔ရေပမယ္႔ ၊ 

မိဘ နွစ္ပါးရဲ႕ လက္ကို ကိုင္ဆြဲၿပီး ေက်ာင္းသြားခြင္႔ တစ္ႀကိမ္ေလာက္ေတာ႔ ရဖူးခ်င္ပါရဲ႕ ။ 

ပညာမတတ္တဲ႔အၿပင္ တစ္ခုလပ္ၿဖစ္သြားလို႔ ဝမ္းစာကို ပင္ပန္းၿခင္းႀကီးစြာ ရွာေဖြေနရတဲ႔ ၊

အေမ႔ရဲ႕ ေခြ်းနည္းစာဟာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ လိုတာထက္ပိုၿပီး ၿပည္႕စံုေနခဲ႕ၿပီးသားပါ ။ 

တစ္ခါတစ္ရံမွာ လက္ဆံုစားၿဖစ္တဲ႔ က်ေနာ္တို႔ သားအမိ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ ညစာ ထမင္းဝိုင္းေလးဟာ ၊ 

ငစိန္ဆန္ ထမင္းနဲ႔ ပင္တိုင္လိုၿဖစ္ေနတဲ႔ ငါးေဖာင္ရိုးေၿခာက္ မီးဖုတ္ေလးနဲ႔ ဆိုေပမယ္႔ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ အသက္ဆက္ အဟာရေတြပါ အေမ ။ 




ကြ်န္ေတာ္႔အေမ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ရွာေဖြ ေကြ်းေမြးခဲ႔တာေလးကို ၿပန္ေၿပာင္းအမွတ္ရမိပါရဲ႕ ။ 

အရင္ အိမ္ေထာင္ဆက္က ရခဲ႔တဲ႔ သားနွစ္ေယာက္ရဲ႕ မိသားစုေတြနဲ႔အတူ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိမ္ေလးကို လာၿပီး အၿမဲလိုလို ဒုကၡနဲ႔ ေသာကေတြ ေပးေနတတ္တဲ႔ ၊ 

 မိသားစု ၿပႆနာေတြေႀကာင္႔ ၊ အေဖဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ခ်စ္ရက္နဲ႔ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္ ( ၇ ) နွစ္သား အရြယ္မွာပဲ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အေမ႔ကို စြန္႔သြားခဲ႔တယ္ ။

မွတ္မွတ္ရရ က်ေနာ္ခ်စ္တဲ႔ အဖြားဆံုးလို႔ ( ၃ ) ရက္ေလာက္ေနေတာ႔ ၊ 

အိမ္အိုေလးကို ေရာက္ေနတဲ႔ အေမ႔ရဲ႕ အရင္အိမ္ေထာင္နဲ႔ သားနွစ္ေယာက္ထဲက အႀကီးေကာင္က ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေရေႏြးအိုးနဲ႔ ပစ္ေပါက္လို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဘယ္ဖက္ လက္တစ္ဖက္ဟာ ၊ 

ေသရာပါ အမာရြတ္ထင္က်န္သြားခဲ႔တယ္ ။ 



အိမ္ေရွ႕က ၿခံေထာင္႔ေလးထဲမွာ တစ္ေယာက္ထဲ ေရတြင္းတူးေနခဲ႔တဲ႔ အေဖဟာ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေပြ႕ၿပီး ေဆးရံုေၿပးရင္း အဲဒီကိစၥ အတြက္နဲ႔ပဲ အေမနဲ႔စကားမ်ားၿပီး ၊ 

အိမ္အိုေလးေပၚကေန အၿပီးတိုင္ ဆင္းသြားခဲ႔တာေပါ႔ ။ 



ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ အားကိုးရာ ေကာင္းကင္ႀကီးတစ္ခု ေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ႔ၿခင္းပါပဲ ။ 

အေမတူအေဖကြဲ အသက္ ( ၂၀ ) ေက်ာ္ ကြာတဲ႔ အကိုနွစ္ေယာက္ရဲ႕ နွိပ္စက္အနိုင္ယူမႈေတြအၿပင္ ၊ 

မရီးေတြကပါ ေရတိုင္ကီထဲ ေဇာက္ထိုးနွစ္လိုနွစ္ ၊  ေနပူထဲမွာ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ႀကာ ရပ္ခိုင္းလိုခိုင္း ၊ 

အစ္ကိုအႀကီးဆံုးက နရင္းရိုက္တာ လက္ဆ မ်ားသြားလို႔ ၊

ဘယ္ဖက္နားက ေသြးယိုၿပီး ေဆးခန္းေရာက္ေတာ႔ ၊ 

အေမငိုေနတာကိုႀကည္႕ၿပီး အေမ႔ကို သနားေနမိတယ္ ။ 

" အေမရယ္..... လူ႕ဘဝရဲ႕ ခမ္းနားမႈဆိုတာ ဘာေတြလဲဟင္.... " လို႔ 

 အဲဒီအခ်ိန္က က်ေနာ္ဟာ မေမးတတ္ခဲ႔ပါဘူး ။ 



ေခါင္မိုးမလံုေတာ႔တဲ႔ ဘဝေလးထဲမွာ အေမဟာ ေလာကဓံကို ခါးေစာင္းတင္ၿပီး ၊ 

အရပ္တစ္ကာလွည္႕လို႔ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ နတ္တင္ေပးတဲ႔ တစ္ကိုယ္ရည္ 

နတ္ကေတာ္ဘဝကို ေန႔ခ်င္းညခ်င္း အသြင္ေၿပာင္းသြားခဲ႔တယ္ ။ 


အေဖနဲ႔အေမရဲ႕ ၿပတ္စဲၿခင္းမွာ အဲဒါကလည္း အေႀကာင္းတရား တစ္ခ်က္အၿဖစ္ပါဝင္ေနခဲ႔တာကို ၊ 

ကြ်န္ေတာ္အရြယ္ေရာက္ခ်ိန္မွာ သိနားလည္ခဲ႔ရတယ္ ။ 


အေဖက ရတနာ သံုးပါးကိုသာ မမွိတ္မသံု ဦးလည္ယံုႀကည္တဲ႔ ေထရဝါဒ ဥပသကာ ၿဖစ္ေပမယ္႔ ၊

အေမကေတာ႔ ဘာမွန္းမသိတဲ႔  ရိုးရာနတ္ ဆိုတာေတြနဲ႔သာ အခ်ိန္ကုန္ေနခဲ႔တာၿဖစ္ပါတယ္ ။

ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ အေမ႔ရဲ႕ ရိုးရာနတ္တင္ေပးတတ္တဲ႔ အေမၿဖဴ ဆိုတဲ႔ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ထမင္းပန္းကန္ေလးထဲ ငစိန္ဆန္ထမင္းနဲ႔ ငါးေဖာင္ရိုးေၿခာက္မီးဖုတ္ေလးေတြ ၊ 

အၿမဲရွိေနတတ္တဲ႔ အတြက္ အေမ႔ရဲ႕ ေက်းဇူးတရားေတြဟာ ဆပ္မကုန္နိုင္ေလာက္ေအာင္ ၊ 

ႀကီးမားေနခဲ႔တာေတာ႔ အမွန္ပါပဲ ။ 



အေမအိမ္ၿပန္ေနာက္က်တဲ႔ ေန႔ေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ အိမ္အိုေလးထဲ ထိုင္ရင္း ၊ 

မီးမထြန္းတတ္ခဲ႔ပဲ အေမွာင္ေလးထဲမွာ သီခ်င္းေတြ အက်ယ္ႀကီး ေအာ္ဆိုေနခဲ႔မိတယ္ ။

အေဖရွိစဥ္က သင္ေပးထားခဲ႔တဲ႔ ေအာင္ၿခင္း( ၈ )ပါး သီခ်င္းေလးကို ၊ 

အစီအစဥ္မက် အၿမီးအေမာက္မတည္႕စြာနဲ႔  ေအာ္ဆိုရင္း ၊ 

ဗိုက္ဆာဆာနဲ႕ အိမ္တံခါးဝေလးမွာ အိပ္ေပ်ာ္သြားတတ္ေလ႔ရွိတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ၊ 

အိပ္ေနရင္းနဲ႔လည္း ရွဳိက္ငိုေနတတ္ေသးတယ္လို႔ အေမက ၿပန္ေၿပာၿပတတ္ပါတယ္ ။ 



တစ္ခါတစ္ရံမွာလည္း ကြ်န္ေတာ္က အရမ္းစိတ္ကူးယဥ္တတ္ပါေသးတယ္ ။ 


အထူးသၿဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၿခံေနာက္ေဖးက လူနွစ္ဖက္စာေလာက္ရွိတဲ႔ မလႊပင္ႀကီးရဲ႕ ေအာက္မွာ ၊ 

တစ္ေယာက္ထဲ ထိုင္ေနတတ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကြင္းၿပင္က်ယ္ႀကီးကို ေငးေမာရင္း ၊ 

စိတ္ကူးေတြထဲမွာ မိစံုဖစံုနဲ႔ ပ်ံဝဲေနတဲ႔ ငွက္ေလးေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္ပဲ ၿဖစ္ေနမိေတာ႔တယ္ ။ 

ေလတုိက္တိုင္းယိမ္းႏြဲ႕ေနတဲ႔ ယူကလစ္ပင္တန္းေတြရဲ႕ ရနံ႕ေတြထဲမွာ မိန္းေမာရင္း ၊ 

ႀကိဳးၿပတ္စြန္ေတြရဲ႕ ေလလြင္႔ရာကို ႀကည္႕ၿပီး အလိုလို ဝမ္းနည္းေနတတ္ေသးသလို ၊ 

ၿခံႀကီးထဲက အပင္ၿမင္႕ၿမင္႕ႀကီး တစ္ပင္ကို နွစ္ရွည္လမ်ား တြယ္တက္ေနတဲ႔ ေဂြးေတာက္ႏြယ္ကိုင္းႀကီးကို ၊ 

ဒန္းစီးရင္း တစ္ေယာက္ထဲ အေတြးေတြထဲမွာ ေပ်ာ္ဝင္ေနတတ္ေသးတယ္ ။ 

ေလးတန္းေက်ာင္းသားအရြယ္ေရာက္ေတာ႔ ၿခံေနာက္ေဖးက မလႊပင္ႀကီးေအာက္မွာ ၊ 

မနက္ေစာေစာ မလႊပြင္႔ေလးေတြ ေကာက္ရင္း အေမ႔ကို ခ်က္ေကြ်းခိုင္းခဲ႔ေသးတာေပါ႔ ။ 




ကြ်န္ေတာ္႔ဘဝမွာ မွတ္မွတ္ရရ တစ္ခုရွိေနခဲ႔တယ္ ။ 

ဘာလဲဆိုေတာ႔ ..... 

တစ္ေန႔မွာ အေမက နတ္သြားတင္ေပးရမယ္႔ အိမ္တစ္အိမ္ကို ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေခၚသြားခဲ႔တယ္ ။ 

အဲဒီအိမ္ေရာက္ေတာ႔ အေမက ထံုးစံအတိုင္း နတ္ဝင္တာေပါ႔  ။ 

နတ္ဝင္လာေတာ႔ အိမ္ရွင္ေတြနဲ႔ နတ္ကို ယံုႀကည္သူေတြက အေမ႔နားတိုးကပ္ၿပီး ၊ 

 ေမးႀကၿမန္းႀက ၊ ႀကက္ေႀကာ္ေတြ ဆက္ႀက ၊  ငါးေႀကာ္ေတြ ဆက္ႀကေပါ႔ ။ 

ခဏႀကာေတာ႔ နတ္ဝင္ေနတဲ႔ အေမက အဲဒီနားက လူေတြကို ၊ 

ႀကက္သားေႀကာ္ ငါးေႀကာ္ေတြကို ဖဲ႔ေကြ်းေနတာေတြ႕ေတာ႔ ၊ 

ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ထိုင္ေနတဲ႔ ( ၇ )  နွစ္သား ကြ်န္ေတာ္က မတ္တပ္ရပ္လိုက္မိတယ္ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ကို အေမၿမင္ၿပီး ေကြ်းမလားဆိုတဲ႔ စိတ္နဲ႔ပါ ။ 

ဒါေပမယ္႔ အေမသာ နတ္ဝင္လို႕ၿပီးသြားတယ္..... ကြ်န္ေတာ္႔ကို မေကြ်းခဲ႔ပါဘူး ။ 



ကြ်န္ေတာ္ေလ..... 

အဲဒီအၿဖစ္အပ်က္ေလးကို ေမ႔ေပ်ာက္လို႔ မရနိုင္ေလာက္ေအာင္ကို ေႀကကြဲခဲ႔မိပါတယ္ ။ 

အေမသာအားကိုးရာ ရွိေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ဒါဟာ အေမ႔ရဲ႕ ဥေပကၡာတရားပဲ..... လုိ႕ ၊ 

မသိနားမလည္ေသးတဲ႔ အခ်ိန္က လြဲမွားစြာ ထင္ခဲ႔ၿပီး ေႀကကြဲေနခဲ႔မိတာပါ ။ 

တစ္ကယ္ေတာ႔ အေမဟာ အိုႀကီး အိုမ နတ္ဝင္သည္ဘဝနဲ႔ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕အသက္ကို ဆက္ေပးေနခဲ႔တာ မဟုတ္လား ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဆာဟာရ လြင္ၿပင္ထဲ အေမ႔ရဲ႕ ငါးေဖာင္ရိုးေၿခာက္ေလးဟာ ၊ 

အသက္ဆက္အိုေအစစ္ တစ္ခုပါအေမရယ္ ။ 

ရွင္သန္ရာဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး ခါးသီးမြန္းႀကပ္တဲ႔ အထီးက်န္ၿခင္းေတြေႀကာင္႔ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္ဟာ အၿမဲလိုေတြေဝေငးေမာၿပီး ေတြးေတာေနတတ္တဲ႔သူတစ္ေယာက္အၿဖစ္နဲ႔ ၊ 

လေရာင္ဆမ္းတဲ႔ ညေတြကိုၿမတ္နိုးလာခဲ႕မိေတာ႔တယ္ ။



Friends18.com Orkut Scraps


လမင္းအသေခၤ်

၂၀၁၁


တစ္ကယ္ဆိုရင္ ကႏၱာရေက်ာပိုးသူရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ဆြတ္ပ်ံ႕တဲ႔ လေရာင္ခ်ိဳေတြကို တမ္းတရင္း ၊ 

သိမ္ေမြ႕နူးညံ႕တဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းေတြ ၿမစ္တစ္စင္းလို အလ်ားလိုက္စီးဆင္းေနဆဲပါ ။ 

ရွင္သန္ရာ ဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး သိမ္ငယ္စိတ္ေတြနဲ႔ အနည္ထိုင္ခဲ႔တဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ၊ 

သူမနဲ႔ ပက္သက္ၿပီးကတည္းက ကြ်န္ေတာ္႔ကမၻာမွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ သူရဲေကာင္းၿဖစ္ေနခဲ႔တယ္ ။ 

ရင္ခြဲခံခဲ႔ရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ စာမ်က္နွာတိုင္းဟာသူမရဲ႕ အလင္းစက္ တစ္ခ်ိဳ႕ေႀကာင္႔ ၊ 

သင္ခန္းစာ အၿဖစ္နဲ႔ အရွင္လတ္လတ္ ဘဝေၿပာင္းသြားခဲ႔ႀကတယ္ ။ 


ရင္႔ေရာ္လြင္႔ပါးသြားတဲ႔ အထီးက်န္ေန႔စြဲေတြအေႀကာင္း သူမကို ေၿပာၿဖစ္ရင္း ၊ 

သူမရဲ႕ ခပ္ဟဟ ရယ္သံတစ္ခ်ိဳ႕မွာ ေစာင္းေလညင္း သဲ႔သဲ႔ရိုက္ခတ္ခဲ႔သလို ၊ 

 ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ေလာကဓံေတြ အဲဒီအခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာပဲ အေငြ႕ပ်ံသြားခဲ႔ႀကတယ္ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ေကာင္းကင္မွာ အၿမဲတမ္း ထြန္းလင္းေနတဲ႔ လမင္းအိမ္ေလးေရ..... 

အရာအားလံုးအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ ။ 

ဖုန္ေသြ႕ေနတဲ႔ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဒိုင္ယာရီေတြဟာ သူမရဲ႕ ေမတၱာတရားေႀကာင္႔ ၊ 

သက္ဝင္စြာ သီခ်င္းဆိုတတ္ခဲ႔တယ္ ။ 



တစ္ခါတစ္ရံမွာ သူမရဲ႕ စိတ္အလိုမက်မႈေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ ၊ 

တစ္သံသရာလံုးက ငရဲေတြ တစ္ခဏအတြင္း က်ေရာက္ခဲ႔သလို ကူကယ္ရာမဲ႔ခဲ႔ဖူးေသးတာေပါ႔ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ လမင္းအိမ္ေလးကို အဲဒီလို တိမ္ညိဳေတြ ခဏတာ ဖုံုးတဲ႔ အခိုက္အတန္႕ေလးဟာ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ တစ္ကမၻာစာ အေမွာင္က်ခဲ႔ၿခင္းပါပဲ ။ 

လမင္းအိမ္ေလးေရ..... 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ နယ္လြန္စိတ္ေတြ အေမွာင္က်ခဲ႔ၿခင္းထက္ ၊ 

လမင္းအိမ္ေလးရဲ႕ အၿပံဳးေတြ ညိွဳးႏြမ္းသြားမွာကို က်ေနာ္ပိုၿပီး စိုးရိမ္မိပါရဲ႕ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ေႀကာင္႔ေတာ႔ စိတ္အေနွာင္႔အယွက္မၿဖစ္ပါနဲ႔ေနာ္ ။

သိဂၤါရနွင္းတို႔ရဲ႕ ဆြတ္ပ်ံ႕တဲ႔ လေရာင္ေအာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဘဝကႏၱာရဟာ ၊ 

ခ်စ္ၿခင္းတရားရဲ႕ ဆြဲလဲသံေတြေႀကာင္႔ စည္စည္ေဝေနခဲ႔တယ္ ။ 



ေကာင္းကင္ရဲ႕ နကၡတ္ေတြထဲမွာ ေသာႀကာႀကယ္ပဲၿဖစ္ခ်င္ခဲ႔တာဟာ ၊ 

လမင္းအိမ္ ဆိုတဲ႔ သူမရဲ႕ အလင္းကမၻာထဲ သဲတစ္ပြင္႔စာအၿဖစ္ မႈန္ရီစြာ ကူလင္းလက္ေပးခ်င္လို႔ပါ ။

အသိရခက္တဲ႔ သူမရဲ႕ အတြင္းစိတ္အခ်ိဳ႕ကို ကြ်န္ေတာ္မဖတ္နိုင္ခဲ႔ဘူး ။ 

ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ကြ်န္ေတာ္႔ကို သိမ္ေမြ႕စြာ ဆက္ဆံေပးတဲ႔အတြက္ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔နွလံုးအိမ္ဟာ အခ်ိန္အမွ် ေႏြးေထြးစြာ ႀကည္ေမြ႕ေနခဲ႔ပါတယ္ ။ 


လတစ္စင္းလို ေအးခ်မ္းတဲ႔ လမင္းအိမ္ေလးေရ..... 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ညေတြဟာ လမင္းအိမ္ေလးေႀကာင္႔ သက္ဝင္ေတာက္ပခဲ႔သလို ၊ 

ႀကည္ၿပာေရာင္ ေကာင္းကင္ယံထက္ စိတ္ရြက္ေလွကို လႊတ္တင္ရင္း ၊ 

လမင္းအိမ္ေလးနားမွာ  ၊ ငါ႕ရဲ႕လမင္း သီခ်င္းေလးကို ဖြဖြေလး ရြတ္ဆိုခြင္႔ၿပဳပါေနာ္ ။ 

တစ္ကယ္ဆိုရင္ ေလာကရဲ႕ ေထာင္႔တစ္ေနရာကေန မႀကာခင္ထြက္ခြာသြားရေတာ႔မယ္႔ ၊ 

 ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ က်န္ရွိ ေန႕စြဲေတြဟာ လမင္းအိမ္ဆိုတဲ႔ သူမရဲ႕ ေႏြးေထြးစြာ ဆက္ဆံမႈေတြေႀကာင္႔ ၊ 

အရာရာကို ပါးလ်စြာ ေမ႕ေလ်ာ႔ေနေစခဲ႔ပါတယ္ ။ 



ဗန္ဂိုးမဆြဲၿဖစ္ခဲ႔တဲ႔ ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ေတြထဲမွာ ၊
 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ နွလံုးအိမ္ထဲက လမင္းအိမ္ေလးလည္း ပါဝင္ခဲ႔တယ္ ။ 

ဆိုက္ပရပ္စ္ လမ္းတို႔ရဲ႕ ႀကမ္းၿပင္ထက္မွာ ႀကယ္ေတြစံုခဲ႔သလို ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ အိပ္မက္ေကာင္းကင္ထက္မွာလည္း ႀကယ္ေတြစံုေနခဲ႔တယ္ ။ 

ဗီသိုဗင္ရဲ႕ ေတးသြားေတြထက္ ၊ 

သူမရဲ႕ ကရုဏာတရားကသာ က်ေနာ္႕စိတ္ေတြကို ခြ်င္ခြ်င္ၿမည္ေစခဲ႔တယ္ ။ 

ရွိတ္စပီးယား ၿပဇာတ္ေတြထက္ ၊ 

သူမရဲ႕ ကိုယ္ေရးရာဇဝင္ကသာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဘဝေက်ာက္စာၿဖစ္တယ္ ။ 

မံမီရုပ္ႀကြင္းတို႔ရဲ႕ သမိုင္းဝင္မႈထက္ ၊ 

သူမရဲ႕ လက္ေရးမူကသာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ထာဝရမွတ္တမ္းၿဖစ္တယ္ ။ 

ဒါဗင္ခ်ီရဲ႕ ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ေတြထက္ ၊

သူမရဲ႕ ရုပ္လႊာကသာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ အနဂၣၿဖစ္တယ္ ။ 

သူမဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ နွလံုးအိမ္ ၿဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ အလင္းအိမ္လည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

သူမဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ အဇၥ်တၱ ၿဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဘဝေကာင္းကင္လည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

သူမဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဂီတ ၿဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ကဗ်ာေတြလည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

သူမဟာ.....
သူမဟာ.....
သူမဟာ.....
သူမဟာ.....

လမင္းအိမ္ေလးေရ.....
 

ကြ်န္ေတာ္ မေၿပာၿဖစ္ခဲ႔တဲ႔ အႀကြင္းမဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းေတြအေႀကာင္းကို 

 ေဟာဒီ ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ေလးထဲမွာ လြတ္လပ္စြာ ေရးခြင္႔ၿပဳပါေတာ႔ ။ 

ကြ်န္ေတာ္ေလ.....

ကြ်န္ေတာ္ ..... လမင္းအိမ္ေလးကို ၿမတ္နိုးစြာ တန္ဖိုးထားၿပီး ရင္နဲ႔မဆန္႔ေအာင္ ခ်စ္တယ္ဗ်ာ ။ 






Friends18.com Orkut Scraps




တိတ္ဆိတ္ၿပီး အရာရာ ေသြ႕ေၿခာက္လို႔ ၿငိမ္သက္ေနတဲ႔ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ ထိုင္ရင္း ၊ 

သူ႔လက္ထဲက ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ေလးကို ၿဖည္းညင္းစြာပိတ္လိုက္တယ္ ။ 

ဆို႔နင္႔ ေႀကကြဲတဲ႔ စိတ္ေတြေႀကာင္႔ ယူႀကံဳးမရတဲ႔ ခံစားမႈရဲ႕ စိတ္ေစရာအတိုင္း ၊ 

သူ႕မ်က္ဝန္းထဲက မ်က္ရည္ေတြ အတားအဆီးမရွိ ၿပိဳဆင္းက်လာခဲ႔တယ္ ။ 


" လင္းလင္း..... စိတ္ထိခိုက္မေနပါနဲ႔ေတာ႔ကြာ..... "

" ကိုညီရဲ႕ စ်ာပန မွာငါတို႕ေတြ အေကာင္းဆံုးၿဖစ္ေအာင္ ပံ႔ပိုးေပးခဲ႔ၿပီးၿပီပဲ.....

" သူ႕ဘဝေလး ေကာင္းရာလားဖို႔အတြက္ ငါတို႔ေတြ သူ႔ကို ရည္စူးၿပီး ၊
 

 ေကာင္းမႈကုသိုလ္ေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္ရင္း ဆုေတာင္းအမွ်ေဝေပးႀကတာေပါ႔ေနာ္ ။



ဘယ္အခ်ိန္က ေရာက္ေနမွန္းမသိတဲ႔ သုတက သူ႕ေနာက္နားမွာ ရပ္ရင္း ၊ 

သူ႔ပခံုးကို တင္းက်ပ္စြာ ဆုပ္ကိုင္လို႔ သူ႔ကို ေၿဖသိမ္႔ခဲ႔တယ္ ။ 

ေၿဖသိမ္႕စကားေတြ ေၿပာေနတဲ႔ သူ႔မ်က္ဝန္းထဲမွာလည္း မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ပါလား ။

" ကိုညီ႕ကို လွ်ိဳ႕ဝွက္တဲ႔ လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ပဲ သိထားခဲ႔တယ္ကြာ..... "

"သူလည္ေခ်ာင္းကင္ဆာၿဖစ္ေနလို႔ အဲဒီလမင္းအိမ္ ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလးကို သူ ဖြင္႔မေၿပာခဲ႔တာပါ ။ "

" သူ႔ရဲ႕ ဒီေန႔စဥ္ ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ေလးကို လမင္းအိမ္ ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလးကို သြားေပးမယ္ကြာ..... "

"မင္းဘယ္လိုသေဘာရလဲ သုတ....."

"ေအးကြာ..... အခုေလာက္ဆို သူလည္း ၊

ကိုညီ လိုင္းေပၚ မတက္ၿဖစ္တဲ႔ ရက္ေတြမွာ ကိုညီ႕ကို ရွာေနမလားပဲ ။ "

"ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ သူ႕ဒိုင္ယာရီထဲမွာ ေရးထားတဲ႕ လမင္းအိမ္ေလးနဲ႕ ပက္သက္သမွ်ေတြ 

အကုန္ရွိေနတာပဲ..... "

" ေရွ႕လထဲငါ ၿမန္မာၿပည္ ၿပန္ၿဖစ္ရင္ အဲဒီလိပ္စာအတိုင္း ငါေသေသခ်ာခ်ာ သြားေပး ေပးပါ႕မယ္ကြာ ။ "






Friends18.com Orkut Scraps


ေနမင္းလမင္းခ်စ္ၿခင္းအသေခ်ၤ


၂၀၁၂

ညီလင္းနိုင္ စ်ာပန တစ္နွစ္တိတိၿပည္႕တဲ႔ေန႔

ညေန ( ၅ ) နာရီတိတိ ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္ရဲ႕ ေတာင္ဘက္မုဂ္မွာ ငွက္လႊတ္ကုသိုလ္ယူရင္း ၊ 

သုတမင္း ရဲ႕နုတ္ဖ်ားက စကားတိုးတိုးေလး ထြက္က်လာတယ္ ။

" ဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုးအထီးက်န္ေန႔စြဲေတြနဲ႔သာ ရွင္သန္ခဲ႔ရတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေရ..... "

"ၿဖစ္ေလရာ ဘဝပဆက္ဆက္ ခမ္းနားသိုက္ဝန္းတဲ႔ မိသားစုေလးနဲ႔အတူ ၊ 

မင္းသိပ္ၿမတ္နိုးခဲ႔ရတဲ႔ လမင္းအိမ္ေလးကို ခ်စ္ၿမတ္နိုးတဲ႔ အေႀကာင္းေတြ 

မင္းကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် ေၿပာႀကားဖြင္႔ဟနိုင္တဲ႔ သူ ၿဖစ္ပါေစကြာ.....



" မင္းမသိလိုက္တဲ႔ အေႀကာင္းေလးတစ္ခု ရွိေနပါေသးတယ္ သူငယ္ခ်င္းရယ္.....

မင္းသိပ္ၿမတ္နိုးခဲ႔ရတဲ႔ လမင္းအိမ္ေလးဟာ ၊ 

မင္းအေႀကာင္းသိခဲ႔ရတဲ႔ ေန႔မွာပဲ ၊ 

လူဝတ္ေႀကာင္ဘဝကို စြန္႔ခြာၿပီး သာသနာ႔ေဘာင္ထဲကို အၿပီးတိုင္ ဝင္သြားခဲ႔ပါၿပီကြာ ။ "








ညီလင္းႏိူင္ 







4 comments:

ဒီဝတၳဳတုိတစ္ပုဒ္လုံးကုိ ျပီးဆုံးသည္အထိ အသက္ရႈမိသလား .. မရႈမိသလားမသိဘဲ ခံစားသြားပါတယ္ . . ကုိညီ :)
ဒီဝတၳဳေလးထဲလမင္းအိမ္ဆုိတာ တကယ္ရွိေနျပီး ကုိညီ႔ကုိတကယ္အားေတြေပးေနပါေစလုိ႔ စိတ္ရင္းနဲ႔ဆႏၵျပဳပါတယ္ ကုိညီ
လူတုိင္းကုိယ္စီမွာဒဏ္ရာေတြ ရွိတက္ပါတယ္ . .
ကုိညီလည္း ရခဲ႔တဲ႔ဒဏ္ရာဆုိတာေတြကုိေမ႔ျပီး . . ေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ပါေစ

ေနာက္ေန႔ေတြလည္းလာလည္ပါအုံးမယ္ . . :)

နတ္သမီး

 

ကြန္းမန္႔ေပးထားတာ ဘာလုိ႔ေပ်ာက္သြားတာလဲမသိဘူးး >,<
ဘာမွလဲမေပၚဘူးး . . နတ္သမီးေတာ႔ရြာလည္သြားျပီ :P

နတ္သမီး

 

ကယ္ကယ္ေရ... တကယ့္ကိုပဲ ေလးေလးရင္ထဲကို ေနမင္း လမင္း အသေခၤ် ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။။။ ဘ၀ဆက္တိုင္းဆက္တိုင္း မွာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ မိသားစုေလးနဲ႕ၾကံဳေတြ႕ရျပီး လမင္းအိမ္ကို ျမတ္ႏိုးျခင္းအတိနဲ႕ ခ်စ္ျခင္းသစၥာတရားေၾကာင့္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႕ ျပီးျပည့္စံုပါေစ.......

 

ေနာက္တစ္ၾကိမ္လာဖတ္တာ . . (မေက်နပ္လုိ႔) :P

ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
နတ္သမီး

 

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...