ညီလင္းနိူင္: လေရာင္ဆမ္းတဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းအလကၤာ

ညီလင္းနိူင္

သတ္ကြင္းထဲက ညအကၡရာမ်ား

လေရာင္ဆမ္းတဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းအလကၤာ





















လူတစ္ေယာက္ဟာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ေသဆံုးသြားသည္႕တိုင္ ၊

သူသိေအာင္ဖြင္႔မေၿပာပဲနဲ႔ ၿမတ္နိုးစြာ ခ်စ္ေနခြင္႔ ရွိပါသလား ။ 


လတစ္စင္းအတြက္ အလကၤာ 


တကယ္ဆိုရင္ ကႏၱာရ ေက်ာပိုးသူရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ၊ 

ဆြတ္ပ်ံ႕တဲ႔ လေရာင္ခ်ိဳေတြ တစ္သြင္သြင္ စီးဆင္းေနဆဲပါ ။ 

ေခါက္ရိုးက်ိဳးေနတဲ႔ နိစၥဓူဝ စာမ်က္နွာေတြႀကားမွာ ရွင္သန္ရင္း ၊ 

သူမနဲ႔ ပက္သက္သမွ် အရာအားလံုးဟာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ ၊ 

 ႀကည္နူးၿခင္း ဒ႑ာရီမ်ားရဲ႕ ဒိုင္ယာရီေတြပါပဲ ။ 





လတစ္စင္းရဲ႕ အထုပၸတၱိအေႀကာင္း သင္ယူရင္း ႀကယ္စင္ေတြ တစ္ႀကိမ္ ေႀကြက်သြားတိုင္း ၊ 

ကြ်န္ေတာ္ဟာ တစ္ႀကိမ္ ဝမ္းနည္းတတ္ခဲ႔တယ္ ။ 

ႀကယ္စင္ေလးတို႔ေရ..... ကြ်န္ေတာ္ၿမတ္နိုးရတဲ႔ လမင္းအိမ္ေလးအထီးက်န္ေနပါ႔မယ္ ။ 

ေက်းဇူးၿပဳၿပီးေတာ႔ သူမကို စြန္႔ခြာ မသြားႀကပါနဲ႔ေနာ္ ။ 

သူမရဲ႕ ေမတၱာတရားေတြ လင္းလက္လာတိုင္း အတၱဝတ္ရံုေတြ ၿခံဳလႊမ္းထားတဲ႔ ၊ 

 ေဟာဒီစႀကာဝဠာႀကီးထဲ စမ္းေရစီးသံေတြ ခြ်င္ခြ်င္ၿမည္ၿပီး ၊ 

ပန္းမ်ိဳးစံုေတြ ကခုန္လို႔ ေက်းငွက္ေလးေတြ ေတးသီဖြဲ႕ႀကတယ္ ။ 

ဆိတ္ၿငိမ္ၿခင္းေတြထဲမွာ ရွင္သန္ေနထိုင္တဲ႔ အမွန္တရားေတြလည္း ၊ 

 ေကသရာဇာတို႔ရဲ႕ အိေၿႏၵမ်ိဳးနဲ႔ ဥဒါန္းက်ဴးရင္႔ႀကတယ္ ။ 


ေငြ႕ရည္ဖြဲ႕ေနတဲ႔ ေကာင္းကင္ၿပင္ တစ္ခုလံုးလည္း ၊ 

တိတ္ဆိတ္တဲ႔ သူမရဲ႕ လွ်ိဳ႕ဝွက္မႈ႕ေတြထဲမွာ ေပ်ာ္ဝင္ရင္း ၊ 

ရႊန္းရႊန္းစို သက္ဝင္ ေတာက္ပေနႀကတယ္ ။ 


ပင္လယ္ၿပင္ရဲ႕ ေရလိႈင္းေတြထဲမွာ ဥဒဟို ၿဖတ္ေၿပးရင္းေဆာ႔ကစားေနတဲ႔  သူမရဲ႕ ပံုရိပ္လႊာေလးကို ၊ 

သက္ဝင္ ပန္းခီ်ကားခ်ပ္အၿဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ဟာအႀကိမ္ႀကိမ္ ေရးဆြဲေနခဲ႔ဖူးတယ္ ။ 

ေတာင္နံရံေတြႀကားထဲ ကပိုကယို စီးဆင္းေနတဲ႔ သူမရဲ႕ ေငြ႕ရည္ဆံႏြယ္ေတြအေႀကာင္းကိုလည္း ၊ 

ကြ်န္ေတာ္ဟာ သီခ်င္းေရးစပ္ခဲ႔ဖူးတယ္ ။ 


သူမဟာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ လတစ္စင္းၿဖစ္တယ္ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ၿမတ္နိုးၿခင္း ေကာင္းကင္လည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

ဆံုးစမဲ႕ ေကာင္းကင္ႀကီးရဲ႕ နံရံမွာခ်ိတ္ဆြဲထားတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ အလင္းအိမ္လည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ေရြ႕လ်ားမႈတိုင္းမွာ လိုက္ပါ စိုးမိုးတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဆံႏြယ္ေတြလည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

သိမွတ္မဲ႔ အခ်ိန္တစ္ခ်ိဳ႕ရဲ႕ နိႈးစက္ ေခၚသံလည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

ကြ်န္ေတာ္ေန႕စဥ္ ရႈရႈိက္ေနရတဲ႔  အသက္ဆက္ေလလည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

သံေယာဇဥ္ ဒီေရလိႈင္းတို႔ရဲ႕ ပဲ႔ကိုင္မီးၿပတိုက္လည္းၿဖစ္တယ္ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးသီခ်င္းတစ္ပုဒ္အတြက္ ႀကိဳးမဲ႔ဂစ္တာ တစ္လက္လည္းၿဖစ္တယ္ ။ 


ကြ်န္ေတာ္ သူမကို အဲဒီလို ခ်စ္ၿခင္းတရားေတြနဲ႔ ၿမတ္နိုးစြာ ခ်စ္တယ္ ။ 


ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ခ်စ္ၿမတ္နိုးၿခင္းမွာ ဘာအေရာင္မွ စြန္းထင္းမေနခဲ႔ပါဘူး..... ။

လတစ္စင္း ကို ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ခ်စ္ၿမတ္နိုးၿခင္းမွာ သူသိၿခင္း မသိၿခင္းဆိုတာထက္ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ၿမတ္နိုးၿခင္းေတြနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေလးေတြ ၿဖည္႕ဆည္းရင္း ေပးဆပ္ေနရတာ ၊ 

သူ႕ရုပ္ပုံလႊာေလးကို ၿမင္ေယာင္ မွန္းဆရင္း သူနဲ႕ စကားေၿပာေနရတာကိုက ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔တြက္ေတာ႔ ၿပည္႕စံုလံုေလာက္ေနပါၿပီ ။ 

ကြ်န္ေတာ္ နားလည္ထားတဲ႔ အခ်စ္ကေတာ႔ ..... 

တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္တယ္လို႔ ဖြင္႔ေၿပာ အသိေပးတာဟာ သူ႔ရဲ႕ အခ်စ္ကို ေတာင္းဆိုတာပါ ။ 

ထပ္တူညီတဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းတရားကို ၿပန္မရရင္ စိတ္ထိခိုက္မယ္ ။ 

ရင္နင္႔ေအာင္ခံစားရမယ္..... 

 ေႀကကြဲၿခင္းတို႔ရဲ႕ သားေကာင္အၿဖစ္နဲ႔ အရာရာမွာ သိမ္ငယ္လာမယ္ ။ 

ပါးလႊာလြန္းတဲ႔ နံရံတစ္ဖက္ၿခားက မေက်နပ္ၿခင္းေတြ ဝင္ေရာက္လာမယ္ ။ 

မာနတရားတို႔ရဲ႕ ေလတံခြန္မွာ လိုက္ပါစီးနင္းရင္း ၿပိဳင္ဘက္အၿဖစ္ၿမင္ေယာင္လာတတ္တယ္ ။ 

အရံႈးသမားလို႔ ကိုယ္က ခံယူၿပီး ဝမ္းနည္းေနတတ္ေပမယ္႔ ေသခ်ာ စဥ္းစားႀကည္႕ရင္ ၊ 

သူက ကိုယ္႔ကို အနိုင္ယူခဲ႔တာ မဟုတ္ဘူး ။ 

ကိုယ္က နွစ္သက္ရာကို ေရြးခ်ယ္ ၿမတ္နိုးခဲ႔သလို ၊ 

သူကလည္း လြတ္လပ္စြာ ေရြးခ်ယ္ခြင္႔အၿပည္႕ ရွိေနတာပါ ။

သူမရဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းတရားေတြ ၿပန္ရခဲ႕ၿပန္ရင္လည္း ပိုၿပီးလိုခ်င္လာမိမယ္ ။ 

သူမ်ားေတြေပၚမွာထားတဲ႔ ဂရုစိုက္မႈမ်ိဳးနဲ႔ မတူတဲ႔ ယုယႀကင္နာၿခင္းေတြကို ေတာင္႔တလာမယ္ ။ 

သဝန္တိုလာမယ္.....  

အဲဒီေနာက္မွာ ၿငဴစူၿခင္းေတြပါ က်ေရာက္လာမယ္ ။ 

စိတ္မခ်တဲ႔ အတၱေတြနဲ႔ ယဥ္ပါးတတ္လာမယ္.....  

ကိုယ္႔မနက္ၿဖန္ေတြေတာင္ ကိုယ္မပိုင္ပဲနဲ႔ သူမရဲ႕ေန႔ရက္ေတြတိုင္းကို ပိုင္စိုးခ်င္လာမိမယ္ ။



သူမအတြက္ ခ်စ္ၿခင္းအလကၤာ 



ကြ်န္ေတာ္ေလ..... သူမကို ထာဝရဆံုးတိုင္ ၿမတ္နိုးေနခ်င္တာပါ..... ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ခ်စ္ၿမတ္နိုးၿခင္းမွာ သူမရဲ႕ သိၿခင္း မသိၿခင္းေတြက အေရးမႀကီးေတာ႔ပါဘူး ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ စိတ္ထဲ ၊ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဘဝထဲ ၊ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ထုဆစ္မႈေတြထဲ ၊ 

ၿဖတ္သန္းခဲ႔ရသမွ် ေကာင္းဆိုးတရားေတြထဲမွာ သူမအၿမဲရွိေနတယ္ ။ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာတရားမွာ သူမရဲ႕ သိၿခင္း မသိၿခင္းေတြ ေပ်ာ္ဝင္မေနဘူး ။ 

သူမကို အနီးကပ္ ေတြ႕ၿခင္း မေတြ႕ၿခင္း ၊ သူမအနားမွာ ေနခြင္႔ ရၿခင္း မရၿခင္း ၊ 

သူမကို ပိုင္ဆိုင္ခြင္႔ ရွိၿခင္း မရွိၿခင္းေတြက ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ဘာမွ အေရးမႀကီးပါဘူး ။ 

ေသခ်ာတာကေတာ႔ သူမကို ကြ်န္ေတာ္  အရမ္းၿမတ္နိုးတယ္ ။ 

သူမကို အရမ္း ခ်စ္တယ္ ။ 

က်ေနာ္ၿမင္ေတြ႕ေနရတဲ႔ လတစ္စင္းကို ၿမတ္နိုးခဲ႔သလို သူမကို က်ေနာ္ၿမတ္နိုးတယ္ ။ 


ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာတရားဟာ ဘယ္လို အစၿပဳၿပီး ဘယ္မွာ အဆံုးသတ္မွာလဲ ။ 

လက္ထပ္ၿခင္းမွာလား..... လက္မထပ္ၿဖစ္ခဲ႔ရင္ေရာ ။ 

သူၿပန္မေပးနိုင္တဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းတရား အတြက္ ဘယ္အထိ ေႀကကြဲ ေနနိုင္မလဲ ။ 

ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ႔..... 

ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုး တစ္စံု တစ္ေယာက္ကို စူးနစ္စြာ ခ်စ္ခဲ႔ဖူးႀကတယ္ ။ 

ပန္းေလးတစ္ပြင္႔ကို ခ်စ္ၿမတ္နိုးသူရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ကိုယ္႔ရဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာတရားေတြကို ၊ 

အဲဒီပန္းေလး သိၿခင္း မသိၿခင္းထက္ သူ႔ကို တန္ဖိုးထားေနရတဲ႔ စိတ္နဲ႔တင္ ၊ 

ရွင္သန္ေနရတဲ႔အခိုက္အတန္႔မွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ႀကည္နူးစိတ္ ပီတိေတြနဲ႕ ေပ်ာ္ဝင္ရင္း ၊ 

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြဟာ ထာဝရ လတ္ဆတ္ေနမွာ အေသခ်ာဆံုးပါပဲ ။ 



Have I told you lately that I love you
Have I told you there's no one else above you
Fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles that's what you do 



စာေရးေကာင္းေနတုန္း ရုတ္တရက္ ဖုန္းဝင္လာတဲ႔ အသံေလးေႀကာင္႔ ၊ 

 ကြ်န္ေတာ္႔အေတြးေတြ ေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီး လက္ရွိဘဝထဲ ၿပန္ေရာက္လာခဲ႔တယ္ ။



'ဟယ္လို....ေအး.....ေၿပာေလ လင္းလင္း.....' 


"ကိုညီ..... ဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ.....အလုပ္မ်ားေနလို႔လား..... 

က်ေနာ္ ဖုန္းေခၚေနတာ ႀကာၿပီ..... ဖုန္းလဲမကိုင္ဘူး....." 


'ဟုတ္လား.....ေဆာရီးပါ လင္းလင္းေရ.....
ဒီမွာ စာေရးေနရင္းနဲ႔ အေတြးလြန္ေနလို႔ မႀကားမိလိုက္တာပါ.....' 


"စာေရးတာလည္းေရးေပါ႔ကိုညီ..... က်န္းမာေရးလည္း ဂရုစိုက္ဦး..... 

ေရွ႕လထဲ ေဆးရံု သြားၿပရဦးမွာ မဟုတ္လား..... 

လည္ေခ်ာင္းကင္ဆာ ၿဖစ္ေနတဲ႔ သူကလည္း စာေရးရတာနဲ႔ သီခ်င္းဆိုရတာနဲ႔ 

ေတာ္ေတာ္ကို အားအင္ေတြ ရွိေနတယ္ေပါ႔ေလ....." 


'အဲလိုေတာ႕လည္း မဟုတ္ပါဘူး ညီရာ.....'

"ကြ်န္ေတာ္ေၿပာမလို႕..... အဲဒီေန႔က်ရင္ ကြ်န္ေတာ္ ကိုညီ႕ဆိုင္ကိုလာခဲ႕ၿပီး၊ 

 တူတူသြားႀကမယ္ေလေနာ္..... 

အဲဒီကပဲေစာင္႔ေနေနာ္....." 


'ေအးပါ လင္းလင္းေရ..... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ကြာ.....' 


"ေၿပာၿပန္ၿပီ ေက်းဇူးစကား ဒီလူနဲ႔ဒီလူကို..... 

ကြ်န္ေတာ္ ဖုန္းခ်လိုက္ေတာ႔မယ္ေနာ္..... 

က်မၼာေရးဂရုစိုက္ပါေနာ္ ကိုညီ....." 


'ေအးပါလင္းလင္းေရ.....' 


ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ နယ္ကြ်ံ အေတြးေတြထဲကေန လြတ္ေၿမာက္သြားတဲ႔ အခိုက္အတန္႔မွာ ၊ 

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ႀကည္နူးစိတ္ေတြနဲ႔ အတူ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ လမင္းအိမ္ေလးကို လြမ္းဆြတ္ေနမိၿပန္တယ္ ။ 



လမင္းအိမ္ 



ကြ်န္ေတာ္ တိတ္တဆိတ္ေပးထားတဲ႔ ခ်စ္ၿမတ္နိုးမိသူေလးရဲ႕ လွ်ိဳ႕ဝွက္ နာမည္ပါ ။ 

သူ႔ေႀကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ က်န္ရွိေနေသးတဲ႔ အခ်ိန္ေတြဟာ ၊ 

အရမ္းကို အဓိပၸါယ္ရွိစြာနဲ႔ သက္ဝင္ ေတာက္ပေနပါတယ္ ။ 


ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြကို သူမ သိၿခင္း မသိၿခင္းဟာ အေရးမႀကီးပါဘူး ။ 

ေသခ်ာတာကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ သူမကို ခ်စ္ၿမတ္နိုးတဲ႔ စိတ္ေတြနဲ႔ 

ႀကည္နူးဆြတ္ပ်ံ႕စြာ ေက်နပ္ေနတာပါပဲ ။ 



လူတစ္ေယာက္ဟာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ေသဆံုးသြားသည္႕တိုင္ ၊ 

သူသိေအာင္ဖြင္႔မေၿပာပဲနဲ႔ ၿမတ္နိုးစြာ ခ်စ္ေနခြင္႔ ရွိပါသလား ။






ညီလင္းႏိူင္




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...